• Voor 22:00 besteld, vandaag verzonden
  • Altijd scherpe prijzen
  • Gratis bezorging in BE vanaf €35-
  • Veilig betalen met Bancontact
0 
0 

Verzenden & Retourneren

Wat is de levertijd?

Alle bestellingen geplaatst op werkdagen voor 22:00 uur worden diezelfde dag verzonden. De volgende werkdag wordt het pakket bezorgd door pakketbezorger PostNL. Wij hebben een grote voorraad, waardoor wij een grote mate van leverbetrouwbaarheid kunnen garanderen. In enkele gevallen kan het zijn dat een product echter niet voorradig is.

Pakketbezorger PostNL heeft ook een grote mate van leverbetrouwbaarheid. Vrijwel alle pakketten zullen binnen 24 uur worden geleverd. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat dit niet lukt. Knip&Go Shop heeft hier helaas geen invloed op.

Werkwijze voor bestellingen met artikelen die niet voorradig zijn

Als blijkt dat één of meer artikelen van uw bestelling niet voorradig zijn, zorgen wij voor een deellevering. U ontvangt de niet- voorradige artikelen op een later moment. In sommige gevallen kiezen wij ervoor uw bestelling op een later moment ineens te verzenden. De levering kan dan enkele dagen vertragen. Mocht een product niet op voorraad zijn, dan wordt u per e-mail geïnformeerd over de te verwachten levertijd.

Pakketbezorger PostNL

Zodra uw bestelling aan pakketbezorger PostNL is overhandigd wordt automatisch een e-mail verstuurd met hierin de gegevens om de zending te kunnen volgen. Kunt u het pakket niet op het aangegeven tijdstip in ontvangst nemen, dan laat de pakket bezorger een briefje achter in uw brievenbus. Hierop staan de contactgegevens van PostNL. Desgewenst wordt het pakket nogmaals bezorgd op het afgesproken tijdstip of bij een PostNL vestiging.

Buitenland 

We leveren Paul Mitchell uit aan diverse landen in Europa, uitgezonderd Duitsland.

Bezorgkosten binnen België

Bij een minimum bestelbedrag van € 35,-- worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Bij bestellingen tot €35,- rekenen wij € 5,- verzendkosten per zending.

Pakket niet ontvangen?

Heeft u binnen drie werkdagen na ontvangst van onze verzend e-mail uw bestelling niet ontvangen, neemt u dan contact op met onze klantenservice. Zij zijn te bereiken op telefoonnummer: 0031 ( 0 ) 545 76 00 50 (werkdagen van 09.00 uur tot 16.30 uur) of per e-mail: klantenservice@knipengoshop.be. Wij starten dan een onderzoek naar de zending.

Service & Garantie & Retourneren Knip&Go Shop

Algemene vragen of klachten

Voor vragen zijn wij telefonisch of per e-mail bereikbaar:
Telefoon: 0031 ( 0 ) 545 76 00 50 (werkdagen van 09.00 uur tot 16.30 uur)
E-mail: klantenservice@knipengoshop.be

Wat te doen bij een verkeerde levering?

Heeft u een verkeerde levering ontvangen, neemt u dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer: 0031 ( 0 ) 545 76 00 50 (werkdagen van 09.00 uur tot 16.30 uur) E-mail: klantenservice@knipengoshop.be. Onze medewerkers helpen u graag verder en lossen het probleem direct met u op.

Wat te doen bij een defect product binnen de garantie periode?

Op alle elektronische producten heeft u ten minste één jaar garantie. Stuur het defecte product retour met uw pakbon en de reden van retour.

Stuur het product samen met de pakbon retour naar:

Knip&Go Shop
t.a.v. afdeling klantenservice
De Mors 7G
7151MX Eibergen

Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren! Retourzendingen die ongefrankeerd of onvoldoende gefrankeerd naar Knip&GoShop worden gestuurd, worden niet door ons geaccepteerd. Tevens raden wij u aan om het pakket te verzekeren. U bent namelijk zelf aansprakelijk voor de retourzending. Uw klacht wordt binnen 4 dagen na ontvangst in behandeling genomen en opgelost.

Welke producten kan ik niet retourneren?

Enkele uitsluitingen voor retourzendingen zijn de verbruiksartikelen die al geopend zijn, zoals shampoos, conditioner, gel, wax etc. Deze producten kunnen niet worden geretourneerd.

Hoe een product retourneren dat niet bevalt?

Heeft u online een product aangeschaft en het voldoet niet aan uw verwachtingen? Stuur het product dan naar ons terug. U dient het product binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren (hiervoor geldt de datum van ontvangst die bekend is bij PostNL). Het product moet in verkoopbare staat zijn. Een verbruiksartikel retourneren is niet mogelijk. Dit geldt voor producten als shampoos, conditioner, stylingsartikelen, handschoenen en dergelijke. Tevens is het retourneren van styling tools, zoals stijltangen, krultangen en haardrogers, om hygienische redenen niet mogelijk. De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de koper. Na ontvangst zal Knip&GoShop het aankoopbedrag binnen 30 dagen terugstorten op uw rekening, exclusief de verzendkosten die zijn gemaakt.

Stuur het product retour met een kopie van de aankoopfactuur en het ingevulde retourformulier naar:

Knip&Go Shop
T.a.v. afdeling klantenservice
De Mors 7G
7151MX Eibergen